Sunday, September 6, 2009

Bola Tampar

Hi,

Minggu lepas aku dah usha sebijik bola tampar MIKASA MVP300 kalo tak silap model dia, ade jual kat mines shopping center..Harga jauh skali beza dgn dalam website MIKASA... bola nih mmg syok main. Lembut, ringan tapi bile kena tangan bounce dia terasa. First time aku main masa wat friendly match versus UPM staff. Terasa terus je nak beli satu. tapi bila dah tgk harga kat official website Mikasa, mahaii laaa pulakss..

Alih2 jumpe kat mines nih harga dalam RM150... separuh dari harga yang di offer kat website. Huermm naper ekk?? boleh jadik murah gitu sekali?? So harapan kembali berbunga2 nak beli. Hahaha.. Tgk laa sok luse aku beli, since duit champion TM Sel 09 hari tuh masih ade baki dalam RM190 lagik.

Aku nak double check dulu ngan kedai sukan kat seksyen 15 bangi. Kalo boss dia tak bleh bagi harga lebih kurang, aku sambarrr je bola tuh. FYI, model MVP300 digunakan semasa Sukan Olimpik 2008 di Beijing...

syoknyaa.. tak sabar nak tunggu lepas raya, boleh wat inter-program tour!!
nanti aku amik gambo bola ni..

cheerss!!

2 comments:

  1. uit...buat la tournament badminton internal nyer mcm dulu...senyap je skrg nih

    ReplyDelete
  2. ade... badmintonnya program dah ade dalam plan aku... tunggu laa pengumumannya nnt

    ReplyDelete